Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при смяна на накладки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при смяна на накладки

    Здравейте колеги, почнах да сменям задните накладки на 156 цата , но има проблем на задна лява гума целиндара не иска да се пребере докрай,запалена колата натискам спирачките показвасе , но като дигна крака от спирачките целиндара не иска да се пребере докрай,
    моля помогнете

  • #2
    Първоначално публикувано от Balflear Покажи съобщение
    Здравейте колеги, почнах да сменям задните накладки на 156 цата , но има проблем на задна лява гума целиндара не иска да се пребере докрай,запалена колата натискам спирачките показвасе , но като дигна крака от спирачките целиндара не иска да се пребере докрай,
    моля помогнете
    Дано да съм разбрал правилно въпроса.
    Прибира се с въртене и натиск. Гледай да не го подбиеш - ако нямаш подходящ инструмент, можеш да си помогнеш с клещи 'гарги' или ключ от ъглошлайф.
    Хвърли едно оченце и тук
    Успех,
    Last edited by Pepo; d.m.y г., 17:14.
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      Мерси , оправих ги

      Comment


      • #4
        Как по-точно го оправи? Че и аз имам проблем(може би същият като твоя) , колата беше дигната на стенд и пробвах да завъртя задните колела, задно дясно се върти много леко, но задно ляво иска натиск и веднага губи енерция...? Предните и тях пробвах, но мисля там е нормално да се въртят по-трудно?
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #5
          И четирите трябва да се въртят лесно. Като ги засилиш с ръка поне 10 секунди трябва да се въртят от инерцията. Особено па отзад щом ти стяга значи имаш блокирало цилиндърче на апарата или жилото ти на ръчната ти прави проблеми (засяда), но малко вероятно.

          Един съвет: ако като тръгнете да прибирате задно цилиндърче и видите зор. В ниакъв случай не продължавайте да натягате сс зверска сила. Направо разглабяйте апарата. С разглабянето има шанс да се оправи после.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            И четирите трябва да се въртят лесно. Като ги засилиш с ръка поне 10 секунди трябва да се въртят от инерцията. Особено па отзад щом ти стяга значи имаш блокирало цилиндърче на апарата или жилото ти на ръчната ти прави проблеми (засяда), но малко вероятно.

            Един съвет: ако като тръгнете да прибирате задно цилиндърче и видите зор. В ниакъв случай не продължавайте да натягате сс зверска сила. Направо разглабяйте апарата. С разглабянето има шанс да се оправи после.
            Мисля че говориш малко по инерция в момента. И за 10- те секунди и за блокиралото цилиндърче. Нали ако е блокирало няма въобще да тръгне да се прибира.

            И се казва " разглобявам" , а не "разглабям"
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              Мисля че говориш малко по инерция в момента. И за 10- те секунди и за блокиралото цилиндърче. Нали ако е блокирало няма въобще да тръгне да се прибира.

              И се казва " разглобявам" , а не "разглабям"
              Добре де, 10 секунди са много, но да речем 3, 4 секунди поне трябва да се върти задното. Иначе за цилиндрчето обикновено като се скъса маншончето и влезнат мизерийки и не може да се прибере. И с напъване само се напъва клапанчето от вътре и нищо. Ще си въртим до безкрай. Ти виждал ли си блокирал заден апарат от 156? Натискам спирачки излиза, но се връща само до някъде после и до там. А разглабял ли си такъв? А събирал ли си от 3 апарата един, че да стане?

              Аз съм си играл и знам кое как се случава. Задното колело като го завъртиш трябва да се върти свободно без да стърже накладката в диска. Без да се чува дори, че опира в диска. Така ако го завъртиш силно ще се върти и 10 секунди може би. На невезириани спирачки сигурно няма да се случи така, за това и така ми реагираш. Но може да дойдеш да ми завъртиш моите колелца и да засичаш даже ако искаш
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Ей тука бате ви 1115 е написал евангелието за задните спирачки. Има снимки, обяснения, всичко. Аз бих се пръдържал плътно към схемата му (всъщност вече минах по тоя път, но с предните спирачки)
                Даже и жокери за 'тунинг' е дал

                А ако има скъсано маншонче и не бъде сменено, когато се сменят накладките, е все едно да ползваш плочка теракот вместо тоалетна хартия след голяма нужда...ше ма извините за образното сравнение
                Last edited by trustworthy; d.m.y г., 11:19.
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Аааа, точно Нагледно даже го има какво се случава обикновено.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Добре де, 10 секунди са много, но да речем 3, 4 секунди поне трябва да се върти задното. Иначе за цилиндрчето обикновено като се скъса маншончето и влезнат мизерийки и не може да се прибере. И с напъване само се напъва клапанчето от вътре и нищо. Ще си въртим до безкрай. Ти виждал ли си блокирал заден апарат от 156? Натискам спирачки излиза, но се връща само до някъде после и до там. А разглабял ли си такъв? А събирал ли си от 3 апарата един, че да стане?

                    Аз съм си играл и знам кое как се случава. Задното колело като го завъртиш трябва да се върти свободно без да стърже накладката в диска. Без да се чува дори, че опира в диска. Така ако го завъртиш силно ще се върти и 10 секунди може би. На невезириани спирачки сигурно няма да се случи така, за това и така ми реагираш. Но може да дойдеш да ми завъртиш моите колелца и да засичаш даже ако искаш
                    Няма да изпадам в дискусия кой какво е правил. Колелата се въртят 10 секунди само когато току що си сменил накладките и все още не си натиснал педала за да обереш луфта.
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      Добре
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment

                      Working...
                      X